در مورد احترام به دیگران ما هر جور به دیگران احترام بزاریم اون ها هم همان گونه به ما احترام می گذارن مثلا ما اگر به کسی بی ادبی کنیم و آن را اذیت کنیم ان فرد هم در زمانی و در جای دیگر به ما بی احترامی میکند و اگر ما با همان شخص با ادب و احترام صحبت کنیم آن شخص هم با ما همان گونه صحبت می کند. در محیط مدرسه انواع دانش اموز وجود دارد، عصبانی، منطقی، با ادب و بی ادب با سن های مختلف پایه های مختلف وویژگی های مختلف ما هم هر کدام یک نظر و ایده خاصی داریم که شاید این نظر ما با نظر بقیه فرق داشته باشد پس نباید هر چی و کلامی رو درهر جایی به زبان بیاوریم و نظر های خودمان رو برای خودمون نگه داریم.
در بسیاری از موارد سکوت چاره کار هست و نباید خیلی سریع واکنش نشان دهیم بلکه باید زمان مناسبی از وقوع مورد بگذرد و پس از فروکش شدن عصبانیت و با آرامش به بررسی مشکل بپردازیم. گاهی اوقات ممکن است بعضی از افراد که دارای مشکل درسی یا خانودگی یا شخصی یا هر گونه عملی که باعث عصبانیت شود را دارا باشد و در این موقع کمی بد اخلاق می شود و کمی بی ادبی کنید در این شرایط ما باید کنترل خودمان را حفظ کنیم و با احترام با ان برخورد کنیم و شایسته است هنجارهای مناسب در محیط مدرسه توسط اولیاء و معلمین عزیز به دانش آموزان آموزش داده شود.
سخنان دکتر حسن روحانی در اولین روز تحصیلی سال 1396 درباره پرسش مهر...
ما را در سایت سخنان دکتر حسن روحانی در اولین روز تحصیلی سال 1396 درباره پرسش مهر دنبال میکنید
برچسب: مهرنمونه, نویسنده: بازدید: 189 تاريخ: دوشنبه 15 آبان 1396 ساعت: 11:25